bra dag

åh jag har haft en så bra dag idag :)

okej väckningen imorse var väl inte den bästa men men. mötet med Silk gick as bra. Vi spikade ett datum och fick massa bra tips och råd. Sedan gick jag och Carin en vända på stan och skulle höra med dem butikerna vi ville ha med på visningen om dem var intresserade och vi fick med 3 butiker idag och ja, jag ser verkligen framemot modevisningen nu :D hur kul som helst!

sedan blev det gränden och sen hem till magdalena en stund innan pappa kom och hämta mig. en super bra dag.

dagarna framöver består av jobb jobb jobb. imorron blir det 9.45-18. sen utgång, rockparty ska vi på ;P haha. lördag 9-16 och söndag 11-16. men det känns skönt att man har jobbat kvar iaf. det är så många som blir av med sina jobb nu på grund av låg konjukturen.

nu blir det sängen,    godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback