at work

igår var trevligt. åkte hem till sofie efter praktiken. vi eller snarare jag körde wii fit för första gången. det var kul, speciellt kul var det att åka slalom :D haha.

imorse tittade vi ut och då hade det kommit en hel del snö. så det var kallt ute. tåget var några minuter försenat så jag kom nyss till praktiken för när jag kom till centralen gick inte min buss förrens efter en kvart.

idag har jag fått ett eget rum haha. en av pappas jobbarkompisar är ledig idag så jag fick ta hennes rum. det känns väldigt vuxet. idag kommer min lärare erik på besök. får se vad han tycker om min praktikplats :P

det blir nog att köpa en ny kamera idag också :D eftersom min är trasig. pappa tog bilen imorse så vi ska åka ut till hälla på lunchen och kika och förhoppningsvis kommer jag tillbaka med en sprillans ny kamera :D helst en canon ixus 870


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback