välkommen hem

rätt sent igår natt anlände vi tillbaka hem till västerås. planet landade runt halv 11 men bagaget var försenat och hemma i sängen var jag inte förrens efter kl 2. blev rätt chockad när jag vaknade i bilen precis när vi svänger upp till vår gata. vad mycket snö :O winterland.

tog en liten sovmorgon idag. vaknade för ungefär en timme sen och nu sitter jag i sängen och faktiskt njuter av att vara hemma. det är nog första gången jag tyckt att det var skönt att komma hem från en resa. men det var så kallt där borta. det blåste super mycket och det hjälpte inte att man var inomhus, det var kallt där med. och det är så bekvämt här hemma.

tro det eller ej men jag börjar faktiskt sakna skolan. är lite trött på att ha "praktik". vill till skolan o träffa alla, höra hur alla har haft det. vissa har man ju inte sett på ca 10 veckor.

tänkte skriva samman ett inlägg om dublin och visa lite bilder :) kommer strax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback