Pinsamt

Tänkte berätta en liten rolig händelse som inträffade idag när jag skulle hem från jobbet. Jag hade ställt mig i Punkts parkeringshus och sen när jag ska hem från jobbet och ska åka ut är det en bom och man måste stoppa i biljetten för att den ska öppnas. Då har såklart min ruta på bilen frusit fast så den går inte att få ner. Så jag måste lägga ur och dra i handbromsen innan jag kan hoppa ur bilen och stoppa i biljetten hahah. Plus att jag hade ställt mig så nära för att jag skulle nå så dörren gick knappt att öppna. Och det kommer fler och fler bilar bakom mig som lär ha undrat va tusan jag höll på med haha.

Nästa gång jag ska in eller ut ur ett parkeringshus ska jag iaf kolla rutan haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh hände samma sak för mig, i drive thrun imorse!! bad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback