Julafton



Julafton idag. Det var som vanligt hemma hos farmor & farfar. Julbord, sen fruktsallad och glass, sen kl 15 var det Kalle och alla grabbarna satt och sov precis som vanligt. Sen var det kaffe och kaka och lite paketöppning. Fick pengar och handdukar av farmor & farfar. Sen åkte jag och pappa hem och hade lite paketöppning här hemma. Jag fick en reseplattång, en gudiebok om Kamobodja, Vietnam och Laos och sen fick jag en julklapp genom Nordea, resekassa :) Precis som jag har önskat mig. Ett stort plus var också att Fredrik ringde ifrån någon telefonkiosk på Bali. Dem hade surfat idag. Lät underbart men lite konstigt att fira jul på en surfbräda :P

Imorron kommer Camilla hit och då ska vi äta ännu mer julmat och så blir det lite paketöppning. Några klappar ligger fortfarande kvar under granen. Nu ska jag lägga mig i sängen framför tvn. God natt, hoppas att ni har haft en bra jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback