Falun

I Falun var det trevligt. Det kom till och med lite snö där borta. Jag fick se Faluns kända gruva. Vi gick en vända på stan och Carro visade mig runt :) Det kändes att man var uppe i Dalarna.

Kul var att Linus var i Falun och jobbade så vi gick och hälsa på honom på hemköp där han stog och sålde telefoner. Det visade sig att han arbetskollega var Carros gamla klasskompis. Världen är liten.

Carros familj var jätte gullig och bjöd på tacos. Sen gick vi och la oss jätte tidigt. Kvart över 10 tror jag vi var i säng, så tidigt har jag inte lagt mig på evigheter. Jag låg kvar och sov när Carro gick upp kl 05.00 till jobbet, stackarn.

På fredagen gick vi och åt grekiskt och sen hann vi in i några butiker innan vi åkte tillbaka till Västerås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback