Jobb + Spicy

Idag vaknade jag ganska tidigt, runt 9. så jag började dagen med en smoothie och sen satte jag igång att färga håret på mig själv. efter det började jag packa inför barcelona. gick inte så bra. vet inte vad jag ska ha med mig. har inga kläder för den värmen som är där :P

sen ringde dem från jobbet och fråga om jag kunde jobba. jag skulle träffa sofie, emilia och bäver vid halv 6 så kunde bara jobba i typ 2-3 timmar. men jag hoppade på nya cykeln och bikade ner på stan. jobbade och tjänade några hundra till september lönen :P hann växla pengar till resan också innan jag mötte upp gänget :) det var jätte trevligt, vi borde verkligen ses oftare. idag var den enda dagen alla kunde på men förhoppningsvis blir det bättre i höst.


den här bilden är så rolig. ni är så snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback