Säng

Sitter i sängen ska snart sova. har varit en lång dag med först skola och sedan jobb. slutade kl 12 och började jobbet kl 13-19. de första timmarna på jobbet gick riktigt fort med tanke på att det knappt fanns något att göra. efter min rast var det 2 ½ timme kvar, och dem timmarna gick sakta. men det kom in lite folk som man kunde stå och prata med en stund :)

efter jobbet gick jag och kristin och åt spicy, alltid gott :) och nu sitter jag bara och försöker tänka ut vad jag ska ha på mig imorron och på lördag.

What to wear?
Terassöppning på Pluto
Min kusin bröllop (dress code: mörk kostym)
Studentkryssningen

kan min förkylning gå över snart? jag har lock för öronen hela tiden så jag hör typ ingenting. skit drygt. och hur mycket snor kan man egentligen ha i näsan?

nej nu ska jag sova. jag börjar jobbet kl 8 imorron och kommer vara grymt trött.   godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback