Måndagtisdagonsdagtorsdagfredag

veckan har gått fort, redan fredag nu. mycket sömn den här veckan. känns som att jag har sovit bort hälften av tiden. i vanliga fall brukar jag sova 6-7 timmar men det har varit typ 9-10 timmar varje natt. så skönt :) nu är jag utvilad efter kryssningen :P haha.

igår var det mys hos sofias mormor, hon är husvakt när hennes mormor är på galenskaper på malta. middag och sen utgång för sofia, anna och natta medans jag och magga åkte hem till henne och tog det lugnt. är ganska pank för tillfället även om lönen kom idag, haha. shoppade typ upp den igår. köpte ett par as snygga klackar igår, 12 cm på bianco och sen köpte jag två par jeans från cheap monday så där rök 1500 kr. det vill säga mer än hela lönen :P menmen, what to do?

i veckan har det också varit planering inför studenten :) känns så himla roligt att det snart är dags! har bokat tid på studentfotografering, vi får se hur det går eftersom jag inte gillar att vara med på bild, men jag vill ha ett minne.

nu sitter jag i skolan och jobbar lite med organisation & ledarskaps kursen. idag är egentligen min lediga dag från skolan men det blev skola ändå och sen ska jag och jobba kl 14. 5 timmars jobb när det super härligt väder känns ju inte allt för roligt :( utgång ikväll? jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback