wayne's & pack

efter skolan idag blev det lunch på wayne's med michaela :) käkade pastasallad. efter maten bestämde vi oss för att ta en promenad hem i det fina höstvädret :) jag gillar verkligen hösten när det är så här fint väder. älskar när löven på träden börjar ändra färg, det är så fint.

imorgon bär det av till uppsala för utgång, mys och innebandy. och jag håller på att packar inför helgen men då kommer frågan, va tusan ska man ha på sig?... ska få låna en klänning av k men frågan är om jag kommer i den med tanke på att hon är mindre än mig. får klura på det där. snart är det dags att räkna matte. så länge packar jag. och taggar inför en helg med massa kul med the best of the best, soffi & maggi.    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback