helgen i uppsala

helgen vart jäkligt lyckad. är grymt nöjd. jag och sofia tog bussen till uppsala i fredags. fick städa lägenheten eftersom bror min hade bott där i två veckor utan hans flickvän, ja då såg det ut som det gjorde. sen gick vi och handlade inför kvällen. sprang på min kusin, kristina inne på ica. jätte kul att se henne :)

vi köpte färdig mat som man värmer i micron, sen efter maten var det bara att sätta igång med drickandet. och så dusch & fix. kl 21 var både jag och sofia hyggligt fulla, haha. det blev firman och lite gratis dricka. sen vidare. lyckad kväll, mindre lyckad efterfest.



lördag drog jag och sofia ner en sväng på stan för lite shopping innan vi åkte hem för att möta upp maggi. det blev massa kul. sen blev det juggo-träff haha. gratis shots. gratis inträde. champange. störd svart-taxi. sofia käka & däcka. för mig och mägz blev det ben&jerry kl 5. sen sängen



söndag. stääda. shopping på stan. hittade massa fint. en super fin klänning från H&M trend, ett par grå klackar, en grå kavaj oxå från H&M, en väska från monki, en gul kort jacka från monki. sen blev det att kolla på umeå i innebandy. synd att dom förlora. en pinsam tystnad och kina buffé innan vi åkte hem till västerås igen.



thanks for a great weekend my ladies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback