stan

det var riktigt tungt att gå upp imorse. fick samtal mitt i natten, men orkade inte svara :P

funderade starkt på en ordentlig sovmorgon imorse när klockan ringde men jag tog mig upp till sist. skolan och en riktigt tråkig lektion i naturkunskap, ovärd information om hur jorden och universum uppkom. hur fan kan man veta det? trams bara. sen lunch och efter det mötte jag upp k. blev fika på coffehouse by george. jocke joinade oss och lite senare även magg & jos.

traskade runt lite på stan. och träffade abb-tjejerna på waynes. dem ska ha utlandspraktik nu nästa vecka, i en månad. lite avis även om jag ska ha utlandspraktik senare. shanghai och malaysia och johan & erik drar till miami. skönt att komma till lite värme så här i höstkylan. fusk, men hoppas ni får det bra :)

nu ska jag plugga samhällskunskap, om jag kommer igång nån gång.   ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du ha utlandspraktik? :)

2008-10-08 @ 22:11:38
Postat av: Anonym

vart ska du ha utlandspraktik? :)

2008-10-08 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback