gårdagen

igår blev det solning med sofia. sen gick vi till sofias syster pernillas lägenhet som sofia har i en månad när pernilla är i thailand. lite skönt, ja. sofia åkte på träning men jag satt kvar och pluggade psykologi. hann läsa om ett perspektiv eller har fortfarande två sidor kvar. sen har jag bara 2 perspektiv kvar att läsa om, kul.

mysigt igår iaf. sen blev det att jag stannade över natten i lägenheten. vi åkte och köpte mandariner och popcorn, sofia köpte ostbågar. blev grey's och generation fett. henne mål var att bli världens festaste kvinna, helt sjukt hur man kan göra så mot sig själv. usch!

tickande klockor, hemskt dryga! kunde inte somna

imorse när jag gick upp och skulle traska iväg till skolan, klart det spöregnar. men what to do? hade inge paraply. på väg mot skolan såg jag iaf att bussen kom. jag sprang dit och hann precis på. blöt var jag men slapp iaf gå resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback