framtiden

har tänkt en del på framtiden de senaste dagarna. jag har alltid vetat att jag ska plugga vidare, men det känns som ett så stort steg. vill man verkligen veta att man måste läsa 3-5 år till innan man är klar, redo att jobba. jag räknade precis ut mitt snitt betyg. visst jag har en del ämnen kvar som jag inte fått betyg i, men det var hemskt dåligt. känner mig riktigt kass nu. med det snittet kommer jag inte komma in någonstans! har ställt mig i kö på bostader i några städer där jag kan tänka mig att plugga men det är så mycket mer man måste tänka på. kommer man trivas med programmet, kommer det gynna ens framtid?

göteborg uppsala jönköping lund halmstad umeå linköping örebro kalmar

det finns så många olika skolor och program att välja mellan. imorron ska vi iaf på rekryteringsmässa, hoppas det blir intressant :)

nu borde jag plugga med tanke på det där snittet jag fick ut,   ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback