gårdagen

godmorgon. klockan är halv 9 och jag är såklart pigg. hade "a bad dream" om att pappa skällde ut mig för att jag shoppar för mycket. det hände visserligen igår när jag kom hem med ännu ett par skor. men det var inte lika hemskt som i drömmen.

igår var jag med sofia på stan och sen tog vi bussen hem till henne eftersom det är svin kallt och snö här. drack lite te och lärde oss att göra fiskbensfläta :P sen åkte jag hem en stund innan jag åkte till stationen för att möta ludde och hans flickvän emma. 6 timmar på tåg, usch. jag tog dom till spicy, tänkte att dom skulle få nått bra ifrån västerås :) sen gick vi över till linn när hon kom hem :)

nu är det bara börja tagga för kvällen. har ganska mycket på schemat idag så att varit skönt att fått sovit ut lite längre, men men..

idag blir det iaf thailand-reunion när johan kommer :) ser framemot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback