klar, eller?

nu har jag suttit hela förmiddagen och skrivit på mitt föredrag till imorgon. svenska nationella, muntligt inför klassen. temat är saga och sanningen och jag har valt att prata om sanningen bakom vetenskapen. vi får se hur det går. nu är jag rätt slut i huvudet. vi hade dessutom en vild diskussion igår kväll om mitt ämne. ganska fascinerande hur människor kan ha så många olika åsikter. men nu har jag skrivit klart, tror jag iaf...

igår var det jobb 11-15. var helt slut när jag vaknade på morgonen fast jag hade sovit nästan 10 timmar. sen kl 6 skulle vi vara hemma hos miriam för hon fyllde nämligen 20 år :) champange, jätte god mat, trevliga människor och tårta och underbart väder. kan det bli bättre? bara en person saknades! ett stort Grattis till Miriam iaf :) av mig fick hon en väska som jag hoppas hon blev nöjd för.
have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback