galen kväll

godmorgon, ja morgon. har nästan nyss vaknat. är sjukt sliten må jag säga.

kvällen började med grill hemma hos mig, riktigt roligt. vi körde på min altan ;) sen tog vi oss hem till linn, lite mindre drag men trevligt ändå :P haha. sen ner till stan på någon fest. inte heller så super kul men vi försökte att dra igång det med massor av dans. jag och sofia badade vattenspridare haha. dumma som vi är. sen gick jag till skallberget för att sen få skjuts hem.

idag ska jag handla inför imorgon. måste baka och fixa lite. för imorgon blir det kalas x2. ett på dagen för de äldre :P sen på kvällen kommer alla tjejer hit för att fira mig :) ska bli så trevligt. massor av mat och massor av skitsnack :D

men ikväll är det bara att tagga inför Sex and the City-premiären :D det blir jag, sofia, maggi och jos som ska se den efterlängtade filmen!       ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback