sol och moln

idag startade jag dagen med sex and the city eftersom jag vaknade av mig själv kl 8 imorse. gick sen och la mig på terassen i solen och läste senaste solo som kom hem till mig igår :) lagade lite mat till mig själv som jag också åt i solen.

visst sverige är trevligt när det är fint väder men jag längtar bort så förbannat mycket, räcker att bara komma ifrån den här staden. nu sitter jag iaf här inne eftersom solen gick i molnen hela tiden, så jag tröttna plus att solo blev utläst. ikväll blir det utgång eller iaf om jag hittar nått som jag kan ha på mig. har ju shoppat lite nytt, men inget som jag känner för att ha på mig ikväll. får klura lite på en outfit för kvällen.     bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback