slutkörd

slutkörd efter denna dag. mina ben värker och det blev inte bättre av den långa promenaden jag och mirre tog efter middagen ikväll. blev en sväng förbi ica också och jag tog med mig ostbågar hem. så gott ^^ hann shoppa lite på lunchen också, såklart på stadium. orkade inte gå längre. en oversize t-shirt i korall, mycket fin :) 149 kr, finns i svart och grå också. sen en tjocktröja med kort ärm och luva och lite oversize den med, blev i färgen svart. svart funkar alltid. måste bara få tipsa att stadium har fått in mycket snygga kill-kläder. jag skulle vilja köpa allt. önskar man hade någon man kunde få styla lite :P

nu behöver jag lite sömn får att orka morgon dagen, 9 timmars arbete. medans många är ute i solen och glassar, känns lite tufft :P     take care, good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback