sjuk och sex and the city

hejsan. var tvungen att sjukanmäla mig till jobbet idag, feber och jätte ont i halsen. känns inte så strålande att jobba när man mår såhär. sitter och kollar på sex and the city, är nu på säsong 5. jag tycker nog att säsong 3 är bäst :)

igår grillade jag, linn och miriam hemma hos malin, eller hos hennes farmor eftersom malin bor i sthlm i vanliga fall. skulle bli utång men hade feber redan igår kväll så blev en tidig kväll för mig och mirre som är boven som har smittat mig. sofie kom också hem igår kväll från kreta så hade ett långt samtal med henne :)

hösten, lång och tråkig tror jag. alla åker härifrån.. linn, en av mina bästa kompisar som jag har bott 40 meter ifrån i hela mitt liv flyttar nu 40 mil ifrån oss. johanna åker med linn till göteborg. bäver, en av de bästa killarna åker till USA, Colorado ett helt år som utbytesstudent. blir det tomt här eller vadå? hur ska man klara sig utan alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback