helg

hejsan. nu sitter jag hemma efter jobbet och har precis käkat lite pasta. det är fredag och helg och det betyder utgång, ja för alla utom mig då.. börjar jobba kl 9 imorron så känns inte så kul att ta sig upp till jobbet efter en utekväll. det blir hemmakväll för mig med någon bra film och ostbågar :)

ja idag var det löning och precis som jag själv skulle folk ut och bränna pengarna. hade inte en lugn stund i kassan efter kl 11. när det väl var lugnt kom det alltid en kund och när den gick, en till. men det är skönt att ha mycket att göra, ibland iaf. om det inte är en enda kund blir det dötrist. slutade kl 18 idag, as skönt att få gå hem när de andra fick vara kvar att jobba :P

shoppa hann jag göra en snabbis på lunchen :)

trevlig helg,     ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback