götet kallar

ledighet!
nu blir jag äntlingen ledig efter att ha jobbat 8 dagar i rad. ska bli så otroligt skönt. och imorgon rullar vi nedåt i landet mot göteborg. sjukt härligt. camping och förhoppningsvis sol och bad. och självklart mycket roliga utgångar och lite shopping. perfekt! vi åker imorgon runt 11 och väntas vara hemma på söndag igen.

just nu håller jag på och packar. självklart som vanligt har jag för mycket saker med mig :P alldeles för mycket kläder och skor. köpte iaf en ny sovsäck idag och den är jätte söt, super liten och praktisk. det blev även en klänning från cubus som troligtvis inte får följa med imorgon för den behöver sys upp en aning. och jag orkar inte göra det ikväll. får bli ett projekt till framtiden.

nu ska jag fortsätta packa och bränna ner lite music :)       ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback