dålig början, lyckad kväll

kvällen började dåligt med att huvudgästen var försenad cirka 1 ½ timme. gasolen tog slut på grillen så vi fick låna grannens elgrill. potatisen var lite torr efter att ha stått på eftervärme i 1 ½ timme. tårtan som jag och sofie hade gjorde hade börjat sjunka ihop efter som det var maräng. ja mycket gick helt enkelt fel. men trots allt en jätte lyckad kväll. vi fick vårt kött grillat och tårtan var god iaf och vi var alla samlade :) det var kul att höra vad alla har haft för sig under sommaren.

lite sorgligt var det att prata om hur bäver inte kommer vara här den kommande terminen eller läsåret. 10 hela månader plus några extra veckor som han skulle stanna i USA när hans föräldrar åker över. jaja, inte mycket att göra åt saken. jag vet att han kommer få en sjukt bra upplevelse och mycket bra erfarenhet även om vi kommer att sakna honom. jag hade köpt presenter till honom. han fick en svergie t-shirt och svergie kalsonger :) sen köpte vi falu rågrut, en svensk klassiker haha. det skulle han ta med sig till USA.

nu ska jag kolla på ett Sex and the city-avsnitt innan jag somnar. upp och jobba imorgon, kl 11 iaf så lite sovmorgon :)     godnatt


 sofie och jag förberedde



Emilia fick vara mamma åt Sofie och skära henne kött

 gruppbild

 tårtan med ett B på


 Vattenpipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback