thailand

image533image534
backpacking i thailand den 26 jan :)

jag, linn & johanna drar till thailnad nästa lördag kväll kl 23.05 :) en mellan landing innan vi anläder till phuket ca kl 18 på söndag kväll, thailändsk tid.

ryggsäckar är det som gäller för packningen och jag undrar verkligen hur jag ska kunna packa allt i en ryggsäck. visserligen rymmer ryggsäcken 70 L men jag är ju som jag är. kommer vilja ha mycket med mig, vi ska vara borta två veckor men vi måste försöka att packa lätt.

jag älskar att packa, tycker att det är skit roligt. har gillat det ända sen jag var liten vet ej varför. alltid när jag åker bort en vecka så börjar jag packa minst en vecka innan och så packar jag såklart för två veckor och använder inte ens hälften. typiskt mig.

packalistan:

shorts, 4-5 st
underkläder
bikini, 3 st
klänningar, 2 st
t-shirts/linnen, ? (för många säkert)
skor, 3 par

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback