trötter

usch va trött jag är nu. ställde klockan på kvart i sju. snoozade till halv åtta innan jag tog mig upp. åkte till skolan och skrev prov i naturkunskap. det gick väl sådär, hade kanske kunnat göra bättre. men men skönt att ha det överstökat iaf. sen var det praktik som gällde. vid elva var jag svin hungrig, men gick inte på lunch förens efter kl 1. blev spicy. efter praktiken vid 5 gick jag till jobbet. satt där en timme innan det var dags för julklappskväll. 30 %. blev ett par skidbrallor för min del. skönt ha få det nytt iaf. lyckades hitta ett par som satt bra. alla är så långa i benen. okej jag ska erkänna, det var från junior avdelningen. men vad ska man göra om man är kort?

nu ska jag sova. ska bli så underbart skönt :)    godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback