julhälsning

åh idag fick jag ett julkort från vår kära niklas, direkt från USA :) sjukt vad tiden går fort, redan gått ett halv år sen han åkte. GOD JUL BÄVER!

idag var jag på stan med erik, käkade spicy (efterlängtat) sen blev det jobb, 15.30-19. fanns en hel del att göra. är riktigt trött nu. fick ta camillas tid imorron också, så först blir det jobb på stadium 9-15 och efter det behövde cubus hjälp så börjar jobba kvart över 3 till 19. det är kul att få jobba lite där också :) även om det kanske blir jobbigt. kommer vara helt slut på julafton :P

ikväll så gjorde jag och fredrik julgodis också, eller det var väl mest jag :P haha. jag kan inte fatta att det är julafton på onsdag, tiden går så jäkla snabbt. och jag har fortfarande ingen julkänsla.    jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback