utgång och jobb

igår var det jobb 8-15. gick bra med ryggen även om jag hade ont. sen efter jobbet gick jag förbi kristin på jobbet med glass. helena var redan där och höll lilla kristin sällskap så vi tre satt i affären tills det var dags att stänga. hem fort och duscha för att sedan åka till nylund på förfest, sen blev det utgång! var riktigt kul på krogen. det var så många man kände och det är alltid roligt. fyllekäk sen taxi hem. somna 03.10 och gick upp 07.00 för att åka till jobbet, fy vad trött jag var. blev piggare sen när jag väl kom till jobbet kl 8. sen gick det smidigt fram till kl 13 när jag slutade. skönt att sluta tidigt. men imorgon blir det lång dag, eller till kl 18.

tog en sväng förbi kristin på jobbet också innan jag fick skjuts hem. nu ligger jag i sängen och är riktigt sugen på en god macka, kanske ska gå och göra en.
    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback