trötter

godkväll eller kalispera som man skulle ha sagt i grekland. idag är jag sjukt trött. det blev utgång igår men kom inte hem allt för sent, däremot somnade vi runt halv 5. upp halv 9 för att pallra sig till skolan. vi hade lite mys med film i klassrummet, the love guru. sen körde vi nollning på entreprenörs ettorna och tvåorna. rikigt roligt! treorna rules! kommer lite bilder från det sen :)

självklart eftersom jag var som tröttast ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in. jag tackade ja eftersom det bara var 16-19 men jäkligt jobbigt när man är så trött. alla gick tidigare och vi brukar vara 3-4 som stänger butiken minst. nu idag var vi bara två. alla försvann iväg tidigare. kändes ganska stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback