back from greece

hallå.
nu är jag hemma igen. kom hem vid halv 5 imorse. packade upp väskan och gick direkt o la mig. var jäkligt trött när klockan ringde tjugo i tio. dags att jobba. men det var bara 4 timmar som tur var :) det var jätte roligt idag, fick vara på hårt och jag hjälpte massor av kunder med skor. jätte roligt att pröva på något nytt. vissa kunder är så söta :D

jaja grekland var iaf jätte bra. varmt och skönt. 35 grader och helt molnfritt. vi hamnade på ett litet familjehotell inte så långt från centrum eller från straden. en bra resa iaf :) saknar det nu men där borta längatade jag hem till alla här hemma. vill åka igen! bilder från resan kommer :)

tisdag är det skolstart, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback