lördag

image663
work today.
blev jobba idag. VIP-dagar på stadium, alla medlemmar får ta 3 par skor o betala för 2. super bra ju för de med stora familjer osv. sen 20 % på valfri vara.

efter jobbet när jag kom hem fick jag pappa att åka ner o köpa hem spicy till mig, var så hungrig, jag hade inte ätit sen frukost eller jo två bananer.

senare på kvällen kom k, jos, ronny o tobbe hem till mig o vi åkte o köpte godis o lite sånt. för min del blev det ben&jerry vanilla toffe crunch :) super god! blev ett försök med alias men killarna var för dåliga så de gav upp :P sen kollade vi på film, the eye. jag blundade typ halva även fast den inte var så läskig men hade hört att den skulle vara i klass med the ring men det var den inte. men det var en trevlig kväll iaf. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback