fredag = katrineholm

i fredags vart det katrineholm med sofia, jessi, frida och lina :)

de åkte buss medans jag åkte tåg. jag var stressad som ett as, glömde bort tiden så det blev bråttom. glömde min alkohol hemma. och kom en minut innan tåget skulle åka. hann inte köpa någon biljett eller ta ut några pengar. men jag visste ju att man kunde köpa med kort på tåget.
så när jag ska betala, en ungdom till katrineholm och sträcker fram mitt kort. säger hon, vi tar inte visa elektron. nehe? jaha vad gör jag nu då?
- ska höra med min kolega lite. annars får du tyvärr gå av vid nästa.
tillsist fick jag iaf åka med och fick en faktura med mig på 175 kr. suck.

väl framme regnar det, jag sätter mig under taket vid pressbyrån och väntar på tjejerna. dem anländer och vi går och käkar på donken. sen kom grabbarna och mötte oss och tog oss till deras lägenheter. stundentkorridor typ :P

blev lite för mycket av det goda mot slutet och sofia drog iväg på egna äventyr men om man sammanfattar kvällen så var det trevligt iaf :)


image331


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback