näst sista dagen

dagen idag gick segt, nästan inga kunder alls. nya personal-tröjor fick vi, röda med långa ärmar för tjejerna. killarna får fortsätta att springa runt i kortärmat. sorgligt att det är sista dagen imorron, känner mig inte så sugen på att börja gå till skolan. min chef sa idag att jag kanske inte kommer att få jobba så mycket i jul, han vet inte hur mycket personal dem kommer att ha. skit säger jag! hade sett framemot att få jobba tillsammans med alla igen.

alldeles för mycket kaffe blev det idag, två koppar latte. är helt skakis nu. känner mig typ nervös. det var dock bra, var hur pigg som helst. typ skuttade runt haha.

nu är det snart dax för träning, känner jag mig taggad? svar: nej

jag har nu bakat en tårta tills imorron. den ska bli orange :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback