14 mars

Hej. Det var ett tag sen jag skrev sist. Har inte haft någon större lust att skriva av mig men idag känner jag för det.

Igår var jag och bäver i Eskilstuna på ja vad ska man säga, vi har sökt sommarjobb på Parken Zoo och vi gick vidare till utgallringen så vi var där igår, vi och ca 600 st till. De ska gallra ut hälften. Man fick 1 minut på sig att försöka berätta varför man passade bäst för jobbet. Jag hatar sånt där, jag blir så nervös men det gick ändå ganska bra. Vi skulle vara där 18.00-19.30 det var klart efter en halvtimme och sedan fick vi sitta och vänta på tåget för vi missade det innan med ca 10 sek. sedan när vi kom hem till v-ås, gick inte min buss förerns efter 22 min, kul. Vi sitta och vänta på stationen, köpte en tidning och satt och läste men den var inge bra så det var inte heller nå kul. Jag kom hem ca 21.25, suck! var as trött.

Imorron är det sista anmälningsdagen för high school year, är så fruktansvärt sugen men jag känner ändå att det är för tidigt att åka nu. Jag längtar bort, bort härifrån det suger ju bara här. Skulle ha åkt till Sälen imorron men innebandy kommer ju ivägen. Sedan typ den 30 mars skulle vi åka till kungsberget med skolan men då ska vi åka på cup så innebandy kommer ivägen igen, bajs.

Igår missade jag dansen, as tråkigt. såg verkligen framemot att få dansa.  Vi skulle gå igenom par-dansen och det hade varit riktigt roligt. Jag tycker åtminstonde att linn kunde ha gått men hon ville ju inte gå själv. SUCK! Vi dansade iaf lite i skolan igår. Vi håller fortfarande på med vår egna dans till idrotten. Igår var det tredje gången vi håller på och varje gång har vi börjat på en ny dans. haha vi kommer nog aldrig bli klara. ja dansen blev väl inte så super och inte klar heller haha. men på fredag så måste vi fan göra klart den. Vi var 6 st i vår grupp nu är vi 3 st kvar hehe. Det är bevisen på att vi är ganska lata, varje gång vi har bestämt att vi ska dansa har alltid en varit sjuk eller en har dragit sig ur men nu bestämde vi oss för att skita i det och göra klart dem som ville vara med.

längtan är stark och jag kan inte göra något för att den ska försvinna...

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback