update of the summer

Nu är det så att jag inte har skrivit i min blogg på hela sommaren så här kommer en liten uppdatering av de största och roligaste grejerna jag har varit med om hittils :) det kommer komma mera sen. jag har ju uppsala reggaefestivalen den 9-1 1 aug att se fram emot och sen har jag, sofia och maggi bokat resa till alanya den 17 aug :D


Parga, 2-9 juli

Jag och Kristin bestämde oss för att vi ville ta en sista minuten resa någonstans :) jag var på Peace&Love så jag hade lite svårt för att boka resa så det var kristin som fick ansvaret. jag själv hade gärna velat ha en eller två dagars vila efter peace&Love men det fick jag icke. Kom hem från Borlänge kl 15 på dagen på söndagen. kl 03 på natten skulle vi sätta oss i bilen för att åka till arlanda :) det gjorde inte så mycket, blev lite snabb tvätt och packa upp och packa om i resväskan :D vi kom iväg och vi skulle antigen hamna i Parga eller Lefkas. Lite strul på arlanda men tillslut kom vi iväg. Planet landade försent på grund av något brittiskt plan men packningen blev ihop blandad med brittiska väskor men tillslut fick vi våra bags och vi satte oss på bussen. ca en timme till Parga som blev stället vi skulle till :) först blev vi lite besvikna över hotellet men staden parga är helt underbart fint :D Jag älskar det! och jag rekommenderar det starkt. Vi fick lite senare byta hotell och det var hur bra som helst. vi träffade trevliga människor där och stranden var underbar. ja hela resan var perfekt! :D




* jag & kristin på flyget
* min älskling
* blomma
* the sea
* e&k
* Parga
* jag & kristin med parga i bakgrunden :D
* jag och min favorit drink ^^ en zig zag special ;)
* k&e
* jag :)
* du&jag kristin<3
* me at the tango club
* parga
* valtos beach<3
* Kristin & Elin <3 Parga07
* <3
* sail in bar :)
* älska grekland
* jag, sista kvällen
* på resturangen stefanos :)
* hemfärd. är vi lika? :P haha
* vi :)
* på planet hem...


Peace&Love07, 27-30 juni

Jag, Sofie, Joel, Becka och Sara åkte till Peace&Love i Borlänge :D jag hade först en workshop med dansen på kvällen så de andra åkte i förväg och jag tog tåget lite senare. mitt tåg var såklart försenat och blev då försenat till sala och då missade jag borlänge tåget från sala. väldigt drygt. ersättningsbuss blev alternativet. men den tog as lång tid. vi åkte till alla städer i dalarna kändes det som, jag tror att jag kom fram halv 12 och skulle ha kommit tio över 10 egentligen. men va gör det. tältet var uppslaget och sofie o co var lite små dragna så jag började genast försöka komma i fatt dem :P haha. skit roligt hade vi första kvällen :D tror jag somnade 5, halv 6.

dan där på vaknade vi kl 8 av att solen strålade på tältet och det var sjukt varmt. baklis var jag oxå. jag var bakis fram till kl 1 när jag började må bättre. vid tre, fyra började vi dricka igen haha :D i tappade bort varann en stund, men jag och sofie hitta på varann vid halv 10 och då var hon as full. och jag var sjukt trött och ville sova. så vi la oss en stund haha, ställde kl på 11 för då skulle vi iväg och se band. men vi var för trött för att gå upp då haha. vid kl 2 på natten kommer sara och väcker oss och frågar varför vi ligger och sover. vi så går upp och börjar dricka igen haha :D

vet inte vad jag mer ska berätta. jag kollade på ungefär hälften av de banden jag ville se haha :P fick neverstores autografer iaf ;D USCB allstars är hur grymma som helst och trevliga dessutom, älska dem! har alla deras autografer oxå. vi hade sjukt roligt på P&L, mycket roligt folk :D har mycket mer bilder, om ni vill se mer kan ni allt gå in på bilddagboken, eelinb



* Peace&Love-stolarna :D
* Campingen
* Vodkafrukost ala elias
* stadsvandring :P
* 10 pers i ett 3-mannatält när det regna
* snus
* syrgasmask haha :P
* någon som behöver toapapper?
* fisk i en uppblåsbar pool, dom var två men en var uppäten hahah
* sofie and me
* några
* jag :)
* ny-duschade utanför badhuset
* camp asia ;D haha
* Jag och Erik i Neverstore :D :D
* Vi och Andy :D
* trångt på slagsmålsklubben haha
* only exit
* du&jag
* me
* alkohol köpes -> haha :P
* vi :)
* godmorgon
* sofia sofie becka :)
* skönaste bilden :D jag & sofie
* ladda telefonen, slitna :P
* godmorgon!

22 juni, Födelsedag & Midsommarafton

Midsommar blev hemma hos mig. Vi började med att binda midsommarkransar :) sen blev det grill och tårta. Jag fyllde år så det blev både en midsommartårta och en födelsedagstårta :P sen drog vi igång med drickandet, köpingspojkar kom och joinade. kvällen slutade hemma hos kristin, :)




* jag och sofia med våra kransar :)
* magg elin soff
* me with the cake
* magg & jos :)
* pojkarna, isak ronny jimmy
* sofia ;)
* Jag :P


20 juni, Kalas för mig

idag var det kalas för mig för att jag fyller 17 år den 22 juni :D Sofia, Magdalena, Sofie, Kristin, Jossan, Miriam, Michaela, Bäver, Oskar och Emilia kom och firade mig :) jag bjöd på italiensk buffé och sen jordgubbstårta :) Jag fick jätte fina presenter, jätte glad över min praktiska rese-tandborste som jag fick av micka :) och sen min vattenpipa som tyvärr inte fungerade men ändå. Lite senare spelade vi alias. Micka och jag bildade lag och vi ägde ;D haha även om vi inte vann. jätte trevlig kväll :) bara Linn och Brink som saknades! <3
 



* Jag
* Sofia och Magdalena :)
* vi åt italiensk buffe
* sen blev det jordgubbstårta :)
* jag fick jätte fina presenter


19 juni, Justin Timberlake - globen

Jag, Kristin och jossan fick tag i Justin biljetter samma dag som konserten skulle äga rum så det vara bara att sätta sig på tåget ;) vi träffade killen som vi skulle köpa biljetten av. b-läktare för 1100 kr. allt var frid och fröjd. vi kommer till globen och vi har fått c-läktare. den jäveln! han lurade oss på sjukt mycke pengar. det roliga var att när vi står där och är som argast får vi syns på jäveln (som kallade sig själv justin, TÖNT) vi skällde ut han och han bara: nej jag sa c-läktare. Det gjorde han fan heller. aja vi fick 100 kr tillbaka var. men vi tycker att han är en idiot. platserna dög och vi fick se den bästa konserten någonsin! det var hur bra som helst. Trodde aldrig att det skulle vara så där bra. allt var perfekt!

efter konserten hade vi ju lite problem att komma hem. sista tåget fick kl 23.06 och Justin avslutade ca 23.20 och sedan fick vi vänta på tunnelbanan i en timme typ. majs. sen när vi väl kommer till stationen som vi tänkte sitta på över natten så säger vakten att det är stängt. jaha vad gör vi nu då? vi kunde sova hos jossans mammas jobbarkompis men det dryga var att vi var tvugna att åka tunnelbana i en timme och byta massor innan vi ens kom fram till henne. Jag fick helt enkelt ringa min otroligt snälla far. han skulle upp och jobba men han kom ändå och hämtade oss. tack papi<3

Bästa konserten iaf :D Jossan&Kristin<3



* Jag och Jucie :)
* kristin :)´
* e j k
* justin x6

8 juni, djäkneberget, löga, vasaparken

Student-kvällen, vi drog till djäkne för att grilla med några tjejor från laget ;) maggan joinade oss och sen sofie och simon :) vi träffade lite studenter och sen drog vi till löga, kommer inte riktigt ihåg varför vi skulle dit men dit kom vi iaf. sen drog vi till cykelringen på fest som vi inte kom in på, så tillbaka till stan och till vasaparken. det var roligt där, och där slutade kvällen. Roligt hade vi iaf tjejer eller hur maggan och soff? ;D hahaha





* Soffan var grillmaster på djäkneberget
* Jag och sofia.
* vi tre, esm :)
* du&jag, och vad som hände sen är det inte många som vet haha


Miriams och Linns student, 8 juni

idag tar mina små fjunisar studenten :D är stolt över er, är det töntigt att säga så? haha. jag älskar er! <3 Grattis till er och alla andra som tog studenten :D



* Grattis Miriam :D
* Grattis Linn :D
* Grattis mina älsklingar!
* Jag och Linn :)

5 juni, skolavslutning

Skolavslutning, jag fixade praktikplats på stadium och sen på kvällen blev det mys på framnäs :D bra dag!






* jag, emilia och lou
* idag fick jag sommarlov och praktikplats på stadium :D
* på kvällen sen åkte vi till framnäs med några från klassen och entreprenörs tvåorna. Emilia åt bränd korv.
* mys på framnäs
* tillslut grillades nästan allt som fanns haha
* eld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback