sälen :)

nu har jag kommit hem från sälen. det var jätte härligt där :D jag ville inte åka hem, det känns som ett annat liv där uppe. sen när man kommer hem känns det inte som att man har varit borta någonting.

vi kom fram på torsdag kväll runt 11, halv 12 tror jag. skiduthyrningen öppnade kl 8.30 dagen efter så vi gick upp 7.30 sen öppnade backarna kl 9, tror vi satt i liften kvart över nio :) lite ostadigt när man ställde sig på skidorna :P men det var roligt :D sen åkte vi nog hela dagen fram till 3, halv 4 tror jag. på kvällen sen käkade vi, spelade monopol och bastade :D sofies stuga är otroligt mysig ^^

på lördag åkte vi hela dagen oxå :) sen på kvällen spelade vi lite kort och kollade på tjenare kungen, helt okej film :P
på söndagen ville jag åka längdskidor så jag drog med mig alla på en liten tur :P eller hehe, vi körde runt tandådalen, 1 mil :P men det var jätte roligt. visst joel och oskar åkte ifrån mig och sofie men jag tyckte iaf att det var trevligt, omgivningen är så fin. och alla andra skidåkare är så trevlig, dem hejar o så. det tycker jag om :) man ska vara trevlig! idag har jag värsta träningsvärken i benen men men, då känns det iaf att man har tränat ordentligt.
efter turen runt tandådalen så badade vi, man kunde simma ut utomhus :P det var kallt. kallt i poolen inomhus också :P jag tyckte mest om bubbelpoolen ^^ sen bastade vi en stund.
sen var det dax och städa och packa ihop :( ville inte åka hem. det var så skönt där uppe. på vägen hem stannade vi till och käkade, vi var hemma runt kl 22. sen var det slut på den helgen.
sjukt bra helg, vill ha fler såna :)

sälen


är sjuk idag, eller värsta huvudvärken :( så jag stannade hemma från skolan,
så drygt att sitta i skolan med huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback