13 feb, dagen före dagen

imorron = alla hjärtans dag, jaha vad betyder det då. joo, man får vara ensam för man har ju självklart ingen att träffa. ge en ros till mamma och kanske få en present av mamma. se lyckliga par gå hand i hand på stan. kära par. jaha? det känns ju jätte roligt. det ska ändå vara den mest romantiska dagen på året.. men inte. om man hade någon kanske man skulle tycka det också..

livet rullar vidare. idag har jag vart i skolan efter all sjukdom, var och dansade ikväll oxå. det är så roligt! :D kände att jag inte var fullt frisk, jag försökte att ta det lite lugnt med det gick inte så bra :P haha

ikväll tänkte jag bara slappa, duscha nu efter dansen. sen kanske kolla på step up :D love it! eller så blir det väl tv.. tragiskt liv? svar: JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback