uppsala reggaefestival

imorron åker jag till uppsala för att gå på uppsala reggaefestivalen :D jag var där förra året och då var det roligt. jag, miriam och linn bodde då på hotell och alla tre var sjuka. det var stora minus men men. jag hoppas att det blir roligare i år när man bor på campingen :) i år åker jag dit med brink, det ska bli roligt. vi ska bo i tält första natten och sedan ska vi nog bo i husvagn med hans bror och hans kompis, mysigt. as bra om det blir regn som de säger att det ska bli *suck*. på fredag kommer iaf sofia och kristin upp och joinar oss, det blir super roligt :D på fredag fyller även brink år :D då ska han firas rejält ;D hahah! imorron ska jag ner och köpa en liten present till honom ^^

just nu håller jag på att packar. brukar tycka att det är roligt att packa men nu känns det bara jobbigt. man vet ju inte hur vädret blir, då vet man inte vad man ska packa för kläder ju :/ sen tror jag att jag håller på att bli sjuk :( vill inte bli det nu. sen när jag kommer hem kommer det säkert vara värre och då kommer jag säkert inte hinna bli frisk till alanya, bajs! aja, man får se vad som händer. men alkohol, barbent och lite sömn kanske inte är det bästa när man håller på att bli sjuk. -ska iaf bli sjuk kul :D

alanya - 10 dagar!


image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback