strömskär

idag åkte jag, kristin, maggi och jossan på en liten utflykt :) vi tog silvertärnan ut till strömskär för att bada och sola för att idag var det typ första dagen på flera veckor som det var fint väder här i tråkiga svergie.

det tog ca 40 min att komma ut till strömskär så vi roade oss med att spela neger och president :) hihi jag var president ^^

strömskär var mysigt. vi låg på en stor brygga och sen gick vi och köpte glass och roade oss med bla alias och alfapet och sen badade vi såklart :) mälaren har väl inget höjdar vatten men men det gick det oxå :P jätte mysig dag. vi kom ut runt 12 och åkte hem runt 19 :) sen gick vi till gränden och fikade och åt lite granna och då kom sofia och joinade oss oxå :)






* Jag på båten :)
* Framme
* jag tog det första doppet av oss, väldigt kallt
* sen badade magga & k
* strömskär hade en otroligt liten strand :P
* vi gick och köpte glass :)
* haha galna
* k & m
* m&e :)
* sista doppet/hoppet
* me and magga
* fint :)
* jag i väntan på båten
* vi<3
* jag&maggi :)
* k&e (parga minnen)
* gränden, sofia kom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback