alanya 2 dagar

nu är det bara 2 dagar tills vi drar till alanya :D det ska bli så roligt! otroligt skönt att äntligen få komma ner till värmen igen! ospec, lite scary kanske men vi hoppas på det bästa. vårat plan lyfter 20.30 från västerås flygplats. faktiskt skönt att åka från västerås fast det är samtidigt väldigt mysigt att flyga från arlanda men men. i turkiet landar vi sen kl 01.20 turkisk tid. transfern därifrån tar sen ca 2 timmar till alanya.

tjejer! nu är det äntligen nära. det som vi har snackat om i mer än ett år. nu ska vi njuta! ta vara på varenda sekund för sen har vi bara skolan att se framemot och det är ju ingen höjdare dirket.

idag var jag, soffan och maggi nere på stan för att växla in pengar. 2311,5 kr blev 430 turkiska lira. sen passade jag på att köpa en klänning oxå ^^ jag funderar på att börja packa lite ikväll oxå. jag har plockat fram resväskan men just nu står den bara där tom. jag borde kanske packa lite ikväll. men jag måste vila oxå, har legat i feber idag och om jag är sjuk till alanya kommer jag slå något hårt i huvudet på mig själv. haha.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback